Obserwatorzy

wtorek, 15 stycznia 2013

Nadchodzący Dzień Babci

Z okazji nadchodzącego Dnia Babci, postanowiłam wykonać dla swojej coś wyjątkowego, coś czego jeszcze nie dostała. I tak zrodził się pomysł "słodkiego bukietu" w koszu z wikliny papierowej.
Wiem nie jest wykonany perfekcyjnie , ma dużo niedociągnięć - ale i tak mnie cieszy i mam nadzieję, że Babunię też ;)










W każdym pokoleniu jest ta wspaniała niezastąpiona osoba - babcia, babunia, babusia.
Ja miałam swoje babcie, moja mama jest babcią i ja pewnie będę kiedyś babcią.
Z pokolenia na pokolenie historia się powtarza. 

Moja Babcia
jest jak bukiet najpiękniejszych róż,
zawsze radosna, wdzięczna,
delikatna i wytrwała, zawsze uśmiechnięta
kochająca i pomocna.
Moja Babcia jest kochana
bo jest moją babcią

1 komentarz :

  1. Babcia na pewno bardzo się ucieszy,bardzo ciekawy pomysł na kwiatowy koszyczek ze słodkościami.Gratuluję pomysłu,pozdrawiam :")

    OdpowiedzUsuń