Obserwatorzy

piątek, 13 maja 2016

Smoczki z cukierkami na osiemnastkę

„Budząc się rano, pomyśl, jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować”
Marek Aureliusz

   Witajcie kochani.
Planowałam co prawda pojawić się z tym postem w środę lecz jak to w życiu bywa nie wszystko idzie po naszej myśli. Ale pomimo małego opóźnienia pojawiam się by pochwalić się moimi pracami jakie wykonałam już w ubiegłym tygodniu. Moje smoczki osiemnastkowe stali bywalcy znają już, gdyż pojawiały się wielokrotnie w różnych wersjach. Dzisiaj jeden z nich wykonany jest troszkę inaczej. A tak właściwie to nie wykonanie lecz jego dekoracja różni się od poprzednich. Ale nie będę się rozpisywać - zobaczcie sami.




Drugi natomiast już w wersji klasycznej, w delikatnych odcieniach błękitu.




I tak naprawę to drugi był pierwszym jaki wykonałam, natomiast ten dwukolorowy jest odzwierciedleniem przysłowia "Tak krawiec kraje, jak mu materiału staje". Musiałam pilnie zrobić smoczek o czym dowiedziałam się późnym popołudniem, przedpołudnie zajęte - praca do 15. Organtyny w jakimś odpowiednim kolorze brak, więc zaczęłam szperać w zakamarkach "przydasi" i znalazłam taki kawałek organtyny. Postanowiłam rozjaśnić jasną satynką i efekt końcowy zaskoczył mnie pozytywnie. 
A wy co sądzicie , jaka wersja ciekawsza?

9 komentarzy :

  1. Świetne jak zawsze , ale wersja dwukolorowa podoba mi się chyba bardziej . I to zestawienie kolorystyczne jest wyjątkowo udane. Smoczki to już Twój towar eksportowy , robisz je już chyba z zamkniętymi oczami.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ale cudeńka, nigdy wcześniej nie widziałam takich smoczków. Mnie też bardziej podoba się ten dwukolorowy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - genialne te smoczki! Ja chcę drugi raz 18-tkę!!! Ten brązowy bardziej mi przypadł do gustu. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale te smoczki nie potrafilabym wybrac faworyta oba maja cos w sobie, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu smoczki wspaniałe,obie wersje są świetne i z pewnością są idealne na takie okazje.
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne smoczusie :) I mi się oba podobają bez wyjątku, czy dwukolorowe czy jedno kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba świetne, z racji tego ze nie przepadam za niebieskim wybieram ten pierwszy:-) jest bardziej elegancki . pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń