Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

Kolejne słodkie plecionki

A przy okazji nadchodzącego święta Babci, pokażę takie troszkę wcześniejsze dzieło -   koszyczki łabędzie z Rafaello










Łabędź podpatrzony w sieci, ale sposób na jego wykonanie opracowałam całkiem sama.
Jest on bardzo czasochłonny i między innymi dlatego też jest to mój szczególny powód do dumy ;)
                                                  ------------>
Ostatnio też, poszłam za ciosem i  wykonałam kolejny
 koszyczek. Tym razem dla babci mojej koleżanki.





7 komentarzy :

  1. Piękne prace!!!! a Łabędź łał!!! super Gratuluję cierpliwości do jego zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanych prac,łabędź jest prześliczny,misternie wypleciony.Koszyczek dla babci koleżanki również... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten łabędź, koszyczek też się pięknie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łabędż jest super ,jaki dostojny pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za miłe słowa, dzięki nim mam motywację do dalszej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny,,,muszę spróbować pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. łabędzie są piękne ,muszę spróbować zrobić łabędzia

    OdpowiedzUsuń