Obserwatorzy

sobota, 31 maja 2014

"Rustykalny świecznik recyklingowy"

"Gdybyśmy robili wszystko, na co nas stać, bez żadnej przesady zadziwilibyśmy siebie"

Thomas Edison

Na ostatnią chwilę , ale zdążyłam z zadaniem na wyzwanie u Danusi.
Tematem tym razem był świecznik.


Pomysłów miałam kilka niestety były czasochłonne, a z czasem coś u mnie krucho *_*
I tak powstał w szybkim tempie "Rustykalny świecznik recyklingowy"


Tak prezentuje się już gotowa praca
A teraz czas na mały skrót etapów tworzenia.


Jak widać - "nie ma takiego złomu co to się nie przyda w domu" *_*
Świecznik zgłaszam oczywiście do "Wyzwania siódemkowego"


6 komentarzy :

  1. Ja juz dawno temu mówiłam ,że jesteś niesłychanie zdolna;))
    Świecznik bombowy,a to niezbyt dobrze,bo za dużo jest świetnych prac i ja znów kompletnie nie mam pojęcia na kogo oddać głos;((

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cudo, nie mam słów:)) Pozdrawiam i powodzenia w głosowaniu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ile jest fajnych pomysłów:) Niesamowite, co robi z nami Danusia:)))) Powodzenia w wyzwaniu a świecznik bardzo ładny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ,Twoje pomysły i wykonanie zawsze budzi mój podziw.
    Powodzenia życze i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i świecznik powstał szybko ale i tak wyszedł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń