Obserwatorzy

poniedziałek, 25 listopada 2013

Storczyki - kompozycja na kuli

Jak mówi tytuł posta, moją najnowszą pracą była kompozycja kwiatowa.
Wiem na innych blogach przygotowania do świąt idą pełną parą.
Obiecuję u mnie również pojawi się akcent świąteczny - niebawem :)
A teraz wracajmy do tematu.
Miałam wykonać kulę kwiatową podobną do TEJ.
Jednak po małych negocjacjach zamawiająca ustąpiła i pozwoliła wykonać mi nowy projekt.
Jedynie kolorystyka miała być podobna, czyli FIOLETY.
A oto i  efekty mojej pracy .




Kula wykonana, jak ja to nazywam "metodą balonową".
Podstawa kuli to nic innego jak wianek z wikliny papierowej.
Natomiast kompozycję stanowią kwiaty storczyka jakie zrobiłam z krepiny oraz sztuczne listki .


I która wersja podoba Wam się lepiej...?
Bo zamawiającej: storczykowa :)

8 komentarzy :

  1. Storczykowa jest świetna a storczyki wyglądają jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. pisałam na fb ale się powtórzę, wspaniała dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również bardziej przypadła do gustu storczykowa. Ale powtórzę jeszcze raz, że wszystkie Pani prace są po prostu - super ekstra:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna dekoracja, ta storczykowa kula jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak jak wszyscy -storczykowa zdecydowanie ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu śliczne kule ja próbowałam zrobić kulę ale mi nie wyszła chyba za mało dałam kleju ale jeszcze raz popróbuję pozdrawiam serdecznie NINKA

    OdpowiedzUsuń