Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Eksperymenty z decoupage

Tak jak sam tytuł posta mówi, postanowiłam poeksperymentować z decoupage.
Co prawda spodziewałam się uzyskać lepsze efekty , niestety powiało amatorszczyzną. :(
No cóż może następnym razem będzie lepiej.
W końcu trening czyni mistrza. 
He he, oj długo muszę trenować.
Na początek tacka z motywem "łowickim"
Pomysł zrodził się w momencie gdy zobaczyłam tę serwetkę, no i oczywiście musiałam ją zakupić. :)
Niestety na realizację troszke trzeba było poczekać.
Ale oto i ona :




 I jeszcze taki tworek.
Powiedzmy, że to koszyczek na chleb. 
Wykonany troszeczkę inną techniką.
Szkoda tylko, że zdjęcia podkreślają same niedoskonałości.
Ale fotograf ze mnie żaden :)





8 komentarzy :

  1. Koszyczek z motywem łowickim bardzo mi się podoba i nie widzę w nim niedoskonałości. Natomiast koszyczek na chleb prezentuje się rewelacyjnie i jest bardzo oryginalny, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie brawa za wykonanie koszyków;)
    Pierwszy jest piękny,a drugi wygląda świetnie i jest bardzo oryginalny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, a ten drugi rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne obydwa! Ten na chlebek wiem ile pracy kosztuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi jest po prostu genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy koszyk wcale nie wygląda tak źle jak o nim mówisz ;> Moim zdaniem jest prześliczny, a drugi bardzo pomysłowy. Obydwa podobają mi się równie mocno :)

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń