Obserwatorzy

wtorek, 5 kwietnia 2016

Kielich komunijny

"Szczęście przychodzi wtedy gdy przestajesz narzekać na problemy, które masz i zaczynasz doceniać to, jak wiele innych masz już za sobą"
autor nieznany

         Witajcie
Tego posta miałam w planach napisać w ubiegłym tygodniu, niestety czas tak jakoś przeleciał mi przez palce że nim się obejrzałam już mamy kolejny- tydzień oczywiście.
Dla niektórych rękodzielników i nie tylko, właściwie zaczął się już sezon komunijny. U mnie powolutku również projekty takowe zaczynają nabierać tempa. W tym roku muszę przygotować również coś od siebie na prezent, ale pewnie i tak odłożę to na ostatnią chwilę.
Na rozpoczęcie sezonu pierwszy kielich w tym roku. Przeznaczony dla chłopca, aczkolwiek myślę że dla dziewczynki byłby równie odpowiedni.



Oprócz tego zrobiłam jeszcze koszyczek tzw. okolicznościowy. W barwach może takich troszkę jesiennych, ale kolorki są w miarę intensywne i przez to wydaje się dość energetyczny.





Jak sami widzicie nadal eksperymentuję ze splotami. Może w końcu odważę się i wyplotę prostokątny koszyk i jego jedyną ozdobą będą różne sploty. Ale to tylko plany na "kiedyś". W najbliższej przyszłości pojawią się kolejne ślubne i komunijne prace. Do zobaczenia :-)

7 komentarzy :

  1. Zarowno kielich jak i koszyki z kwiatami sa przepiekne. Wspaniale . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam w zachwyt na widok tak cudownych prac!Kielich jest przepiękny i dokładnie to samo mogę napisać o koszyczku,barwo!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu plecionki cudne , aczkolwiek widziałam już kielichy u Ciebie , niezmiennie się nimi zachwycam Ta biel w połączeniu ze złotem daje piękny efekt.
    Koszyczek ma bardzo ciekaw kształt i ten splot podwójnymi rurkami daje fajny efekt. Różyczki w moich ulubionych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kielichy są perfekcyjne - patrzę na nie i się zachwycam. Ta delikatna koronka - super. Po prostu super. A i kolorystyka kwiatów w koszyczku bardzo ładna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne plecionki :) Przepięknie się prezentują, masz ogromny dar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kielich:) Będzie wspaniała pamiątka:)
    Kosz również wspaniały:) i wspaniałe kolorowe energetyczne kwiaty:)
    I jeszcze jedna rzecz mnie do Ciebie przyciąga;) - To cytaty - Dziękuję za nie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kielich!
    A koszyczek też bajka :) NIe mogę się nadziwić tym Twoim plecionkom :)

    OdpowiedzUsuń