Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Herbaciane róże w koszu z papierowej wikliny

W związku z ostatnim moim zamówieniem dostałam wolną rękę . 
Tak więc powstał taki "free-stylowy" koszyczek . 
Rączka z jednej strony jest ażurowa i od połowy zwęża się po drugiej.
Całości dopełniły krepinowe herbaciane róże.






Wykonałam jeszcze jeden koszyczek, który nowa właścicielka udekoruje sobie sama





Koszyczek po lewej pomalowany lakierobejcą tik a ten po prawej sprayem brązowym " Champion"

14 komentarzy :

  1. Świetne koszyczki a ten z różami jest rewelacyjny. Bardzo podoba mi się w nim rączka, bardzo pomysłowo zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne koszyczki, bardzo ładnie wygląda ten ozdobiony różyczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże wyglądają bardzo naturalnie i są piękne! A koszyki rewelacja. Ten ciemny mi się bardzo podoba, rączka i kolor są świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek jest śliczny,bardzo podoba mi się rączka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koszyki. Bardzo podoba mi się niesymetryczna rączka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa piękne! Strasznie podoba mi się armatka z poprzedniego posta:) Chyba zgapię, jeśli pozwolisz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko. Ja sama odgapiłam od Moniki z różanego zakątka :)

      Usuń
  7. Piękne są te Pani wyroby.Pomysłowe rączki w koszyczkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ozdobiona rączka koszyka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń