Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Armatkowo

W poniedziałkowy poranek postanowiłam się pochwalić moimi ostatnimi "tworami"- mianowicie armatkami na wino.
Pierwsza na życzenie kolegi w kolorach : srebro i odcienie czerwieni, druga tylko czerwienie (też w/g życzenia zamawiającego)

 








Na zdjęciach wyglądają bliźniaczo , ale to wina tego że fotograf ze mnie żaden :P.
Oto pierwsza w całej krasie

 

A druga prezentuje się tak.

 



Chciałam również podziękować za  wyróżnienie :D  od KasiKREATYWNE DEKORACJE .  Dziekuję kochana, to moje pierwsze wyróżnienie. I zapraszam do Kasieńki a zobaczycie tam wiele ciekawych rzeczy.





Ja osobiście mam problem z wytypowaniem najważniejszych dla mnie blogów, jest ich po prostu tak wiele ;)
Dziękuję, że jesteście wszyscy. 
Wyróżnienie ode mnie otrzymują:

* Ania - Anna Moja Pasja Rękodzieło
* Monika - Różany zakątek
* Gosia - Origami Gojki
* Beata - Czas na moją pasję
* Kasia - Kramikowe cuda Katarzynki
* Tamara - Fiolkowe sprawki





4 komentarze :

  1. Wyglądają cudnie,samo podanie wina w takiej oprawie to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu te armatki wyszły Ci rewelacyjnie:) Dziękuje za wyróżnienie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i jakie równiutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanej pracy :)armatki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń