Obserwatorzy

piątek, 12 czerwca 2015

Ślubne gadżety


"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca" 
Paulo Coelho

Tym razem post poświęcony będzie tematyce ślubnej, gdyż w ostatnim czasie do prac osiemnastkowych dołączyły upominki i dekoracje ślubne.
A jak ślub to wiadomo poduszka na obrączki, i tak właśnie powstała kolejna już muszelka. 
Muszelka podobna do tych jakie powstały do tej pory, biała z połyskiem perłowym. 
Poduszka również tematycznie podobna do ostatniej, a dokładniej chodzi o zastosowanie haftu z  imionami nowożeńców. Myślę, że jeżeli ktoś chce sobie zostawić taka pamiątkę to jest to bardzo fajne rozwiązanie.
Do kompletu zrobiłam jeszcze pudełko- kuferek na koperty z życzeniami i pieniążkami dla młodych na nową drogę życia.
Praca była o tyle nietypowa, że takowy kuferek robiłam pierwszy raz w życiu.
Chciałam by pasował do muszelki, a jednocześnie posiadł własny styl i charakter.





Troszkę stresu narobiła mi ta praca, jednak efekt końcowy w pełni mnie zadowolił (prawda , że jestem skromna *-*) i co najważniejsze spodobał się młodym.



4 komentarze :

  1. Komplecik jest przepiękny!!! I taki bardzo w moim guście, gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jesteś niesamowita , Twoje muszelki na obrączki są świetne a debiutancki kuuferek genialnie zrobiony. Wcale się nie dziwię, że wszystkim się podoba. Cały zestaw będzie świetną pamiątką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu masz rewelacyjne i niesamowite pomysły! Te muszelki są tak piękne, że nie tylko zdobią przyjęcie ślubne, ale później przypomina o tej miłej uroczystosci. Kuferek równie udany jak muszelka i całość świetnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń