Obserwatorzy

sobota, 5 lipca 2014

18- stkowa kompozycja "Melody"

"Mu­zyka, wy­pełnia każdą chwilę jej życia nieza­leżnie od te­go czy śmieje się, czy płacze. Jest jak jedna z przy­jaciółek bez której ży­cie tra­ci sens. To­warzyszy jej od dziec­ka i to ona wpro­wadzi ją w do­rosłość."

Witam wszystkich moich obserwatorów bardzo cieplutko i weekendowo.
Moi synowie postanowili zachwiać moim grafikiem prac ręcznych.
Tak, za nic mają kolejki , terminy itp.  *_*
Ot, po prostu przychodzą i : "Mamo, pomyśl coś... idziemy na osiemnastkę do koleżanki"
Tak więc mamusia, myśli, kombinuje i...
I tak powstała kompozycja muzyczna.
Dedykowana właśnie dla tej jubilatki - pasjonatki muzyki.





Ciekawe czy ktoś zauważył, symbol równowagi "Jing-jang" jaki celowo wykorzystałam w tej pracy.
Pozdrawiam jeszcze raz i uciekam do moich plecionek.
Niebawem kolejna.

11 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawa praca ! :) gratuluje pomysłu :)). Rewelacyjnie wykonane, na pewno zrobi furorę :)). Pozdrawiam cieplutko. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu litości jaki symbol równwagi ??? Czy ja to powinnam wiedzieć ?? bo ja nie wiem o co chodzi . Muszę się znowu uczyć ??? No dobra poszłam do wujka Google i już wiem . Faktycznie symbol równowagi najlepiej widać na 4 zdęciu . Znowu jestem mądrzejsza. A twoja praca jest niesamowita . Pomysł rewelacyjny , o wykonaniu nie wspomne bo zawsze masz dopracowane wszystkie szczegóły do perfekcji !! I powiem Ci że bardzo mi sie podoba tem zestaw kolorów. Domyslam , że impreza dzisiaj , gwarantuje że solanizantka będzie super zadowolona.
    Pozdrawia serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać twój komentarz i aż zwątpiłam. Bo niby całe życie wydawało mi się ,że to symbol równowagi a ty mi tu z takim pytaniem wyskakujesz....
      Już myślałam że dałam plamę, na szczęście doczytałam komentarz do końca i odetchnęłam . HI hi hi...

      Usuń
  3. rewelacyjnie to wygląda.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wykonałaś niesamowity prezent!!! Zamurowało mnie! -pozytywnie ;) A ciężko jest mnie czymś zaskoczyć:) Napatrzeć się nie mogę!!! Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie ogląda się Twojego bloga. Normalnie to jest uczta dla oczu!! Robisz tak piękne prace, że aż ci zazdroszczę:) Prezent urodzinowy rewelacyjny! Pozdrawiam Cie serdecznie i jeszcze tu z przyjemnością wrócę:) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Ty jak już coś zrobisz to już zrobisz i to pięknie.Fajny pomysł na 18-ę i jeszcze ten symbol równowagi,ach śliczna praca i tyle.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca Super! Nutka cudowna. Świetne są te Twoje prace. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, kolorystycznie super wykonanie że szok,ja też trochę wyplatam ale pani nie dorównuje. Mam pytanie z czego są żagle do statków i jakiego drutu pani używa. Jeśli można wiedzieć gdzie materiał pani kupuje pozdrawiam i podziwiam z zachwytem pani prace. Krzysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, kolorystycznie super wykonanie że szok,ja też trochę wyplatam ale pani nie dorównuje. Mam pytanie z czego są żagle do statków i jakiego drutu pani używa. Jeśli można wiedzieć gdzie materiał pani kupuje pozdrawiam i podziwiam z zachwytem pani prace. Krzysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, kolorystycznie super wykonanie że szok,ja też trochę wyplatam ale pani nie dorównuje. Mam pytanie z czego są żagle do statków i jakiego drutu pani używa. Jeśli można wiedzieć gdzie materiał pani kupuje pozdrawiam i podziwiam z zachwytem pani prace. Krzysia

    OdpowiedzUsuń