Obserwatorzy

wtorek, 24 czerwca 2014

Lazurowe marzenie

"Człowiek z no­wymi po­mysłami jest wa­riatem, dopóki nie od­niesie suk­ce­su"
Mark Twain
Dziekuje kochani za przemiłe komentarze pod moimi postami.
Ich czytanie to prawdziwa radość dla mnie.
Cieszę się , że podobają się wam moje prace, ale... 
odrobina konstruktywnej krytyki nikomu jeszcze nie zaszkodziła. 
Tak więc nie bójcie się wyrażać również tych mniej pochlebnych opinii.
Dzięki nim będę mogła poprawić co nieco w moich plecionkach, a tym samym rozwijać się.
Bo w końcu człowiek uczy się całe życie *_*

***
Dzisiaj pokażę Wam kolejny model statku / okrętu jako eleganckiej formy opakowania alkoholu.
Powstało ich już kilka , jednak każdy różni się detalami - nie ma dwóch identycznych.




W niedługim czasie powstanie kolejny , jednak tym razem w zupełnie nowej kolorystyce.
Coś tam "roi" mi się w głowie i w końcu  będę mogła to zrealizować .
A z jakim efektem - zobaczymy.
Pozdrawiam Ania

8 komentarzy :

  1. Aniu Twój stateczek wygląda ślicznie!!!! Świetny pomysł ozdobienia groszówkami. Zrobiłaś ich kilka, a każdy z nich ma swój wyjątkowy charakterek:))) Trzymaj tak dalej! Oj nie mogę się doczekać kolejnego !!! Jestem ciekawa nowej kolorystyki. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam o tej kolorystyce - zgaduję : może będzie to czerwień ze złotem lub czerń ze srebrem?:) Ciekawe jakby to wyglądało?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny stateczek!!!! Podziwiam bo ja z plecionek tylko krzywe koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu droga co tu krytykować ????? to jest doskonałe !!! Niepowtarzane , jedyne w swoim rodzaju. Jestes mistrzem wikliny papierowej. !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj nie ma do czego się przyczepić - idealny w każdym, nawet najmniejszym, szczególe. Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu w Twoich pracach nie da sie niczego skrytykowac ani poprawiac bo sa idealne !!!! Powinnas byc bardziej pewna siebie kiedy tworzysz takie cuda !! Nie moge sie normalnie napatrzec ! Gdybym umiala to bym zrobila dla meza ! Swietna robota

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aniu;) Trafiłam tu przypadkowo i jestem pełna podziwu? Takich rzeczy jeszcze nie widziałam? To przecież same cudowności?! Jeśli pozwolisz, zostanę u Ciebie na stałe... Bo tu jest tak bajecznie... Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń