Obserwatorzy

czwartek, 19 czerwca 2014

Bo kogo nie ucieszyłby balonik ???

"Życie jest jak balon. Napompuj świeżego powietrza, a od razu stanie się lżejsze"
Carole Mortimer
 

Bardzo pracowicie minął mi ostatni tydzień.
Powstały całkiem nowe prace jak również prace już Wam znane.
Dzisiaj zaprezentuję dwie z nich.
Jedną jest zupełna nowość,
"Balon latający" - taki do powieszenia w dziecinnym pokoju.
Powstał z okazji chrztu pewnego chłopca.
Po raz pierwszy wykorzystałam do tej pracy gotowe farbowane rurki.
Muszę stwierdzić , że to całkiem ciekawe doświadczenie. 
A co najważniejsze można tworzyć wzorki i od razu widać efekty.



Praca ta jest inspirowana balonem, jaki zrobiła moja FB-owa znajoma  Jana Rendlová

***
Ponadto powstała kolejna, znana Wam już kula storczykowa.



A co jeszcze zrobiłam?...
Pochwalę się niebawem, tylko muszę jeszcze fotki zrobić.

16 komentarzy :

  1. Wszystko co robisz to jest mistrzowskie wykonanie :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balonik wygląda rewelacyjnie!!! Wspaniały pomysł na prezent i taki oryginalny! Kolory są świetnie dobrane. Jednym słowem CUDEŃKO:)))) Pozdrawiam Kasia P.S. Czy mogłabyś napisać, gdzie można kupić gotowe rurki? - u mnie nie widziałam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno balon jak i kula świetnie się prezentują! na pewno obdarowani byli zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne prace ! :)), świetnie wykonane i domyślam sie, że balonik dla chłopca :)). Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Balon jest obłędny :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca z balonem jest przeurocza i zobaczysz, że zaraz na wszystkich blogach mnożyć się będą podobne cudeńka. Dopatrzyłam się oryginału, o którym wspomniałaś i muszę przyznać, że wykończenia ze wstążki działają na korzyść estetyki tego balona, nadają mu elegancji. W oryginale są sznureczki szydełkowe. Cuuudo! Kiedyś się i ja za taki wezmę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana za te motywujące słowa. Takie komentarze czyta się z przyjemnością.

      Usuń
  7. Widzę u Ciebie dużo prac które tworzą nasze wschodnie sąsiadki właśnie taki balonik chciałam zrobić w przyszłości jak się nauczę dobrze wyplatać POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Moniko, gdyż to właśnie u wschodnich sąsiadek szukam inspiracji, jednak jeszcze daleko mi do ich profesjonalizmu. Natomiast Balonik jest inspiracją pracy wykonanej przez Czeszkę.

      Usuń
  8. Balonik wyszedł Ci ślicznie:) A ta kula ze storczykami przykuła mój wzrok:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fantastyczny balon :) Kolejny "skradziony" Twój pomysł do mojego prywatnego folderu z papierowymi inspiracjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello! I like whatever you make, even if I don't understand what you write. I started paper weaving last year and I love it! Thanks for sharing the idea of the ballon. I made one too for a friend of mine. If you like to see my work, go here:https://www.facebook.com/pages/%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%BF%CE%94%CE%B7%CE%9C%CE%99%CE%BF%CE%A5%CE%A1%CE%93%CE%AF%CE%95%CF%82-xeirodimiourgies/381472261878614?ref=hl

    OdpowiedzUsuń