Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014

Lawendowo i romantycznie...

"Nie jest naj­ważniej­sze, byś był lep­szy od in­nych.Naj­ważniej­sze jest, byś był lep­szy od sa­mego siebie z dnia wczorajszego"
 Mahatma Gandhi

I tak zgodnie z przytoczoną sentencją, staram się aby moje nowe prace były lepsze niż te wcześniejsze.  Może nie zawsze to wychodzi ale warto próbować...
***
Powstał kolejny statek, jednak różni się od poprzednich nie tylko kolorystycznie ale również innymi detalami. Kolorki pracy były z góry określone. 
Oj bałam się że nie sprostam zadaniu. Szczególnie, że nie wiedziałam jak ugryźć ten "fiolet".
A oto co mi wyszło



Tym razem zamiast steru na statku znalazła się"skrzynia skarbów" 
To nic innego jak opakowanie po Ferrero *_*

 
Ponadto zrobiłam kolejny romantyczny gorsecik na wino.
Z przeznaczeniem na prezent dla Młodej Pary.



Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego oglądania.
 

8 komentarzy :

  1. Pięknie Ci wyszły te prace, piękny jest statek, a gorsecik wprost uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O żesz Aniu szczęka mi opadła. Już sama nie wiem co ładniejsze bo obie prace są rewelacyje !!!! Ale jednak chyba gorsecik jest mi bliższy. Gratuluję obdarowani będą zachwyceni.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Statek jest piękny każdy kolejny coraz ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace, statek jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sentencja,prace również.Bardzo podoba mi się statek,ślicznie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sentencja piękna, statek jeszcze piękniejszy, a prezent dla młodej pary :):)) rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Statek jest niesamowity, po prostu cudo!!
    Gorsecik też super, ma idealne proporcje i kształty!!!

    OdpowiedzUsuń