Obserwatorzy

poniedziałek, 17 lutego 2014

Filiżanki pachnące kawą

Ostatnio zrobiłam dwie filiżanki .
Robiłam już filiżankę jednak w wersji tylko kwiatowej.
Tym razem powstały troszkę w innej wersji - mianowicie pachnące kawą.




Kilka osób w mailach pytało mnie jak mocuję filiżankę z podstawą.
Otóż mój patent jest bardzo prosty: w rurki gazetowe wkładam drucik wiązałkowy lub florystyczny jak ktoś woli, a następnie skręcam ze sobą 5-6 rurek tak przygotowanych. Jeden koniec przyklejam do filiżanki wyginam w kształt litery "s", następnie przyklejam drugi koniec do podstawy (oczywiście klejem na gorąco). Modeluję odpowiednio drut, tak aby filiżanka nam się nie przewracała. Następnie oklejam...
I to w sumie cała tajemnica *_*

10 komentarzy :

  1. Filiżanki są naprawdę piękne. Wszystkie Twoje prace wprawiają mnie w zachwyt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne filiżanki, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje filiżanki są niesamowite:) Ja wczoraj nie odpuściłam iiii zrobiłam ,ale ile się namęczyłam z połączeniem ,ciągle mi się przewracała,ale jest ,jest teraz sie suszy pomalowana i będzie dekoracja kawą:) Dziękuje za podpowiedzi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super też takie se zrobię dzięki za wskazówki zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tu u Ciebie, tak różnorodnie...wszystko co robisz jest fajnie skomponowane,, pozwolę sobie zostać na dłużej i oglądać, zapraszam do siebie http://moje-drugie.blogspot.com....też czasami tworzę z krepy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne dekoracje. Jeżeli chodzi o filiżanki do kawy, to warto zawsze zastanowić się nad ich wyborem. Uzależniony jest on przede wszystkim od rodzaju kawy. I tak w sklepach znajdziemy filiżanki do serwowania latte, cappuccino, czy espresso https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/filizanki. Dobrze dobrana filiżanka sprawi, że każda chwila spędzona na degustacji naszej ulubionej kawy będzie wyjątkowa oraz pełna uroku.

    OdpowiedzUsuń