Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

Okręt "Admirał"

Witam.
Dzisaj chciałam podziękować Wam za cały miniony rok 2013
Właśnie w minionym roku  zaczęłam przygodę z wikliną papierową i blogowaniem. 
I to właśnie dzięki Wam kochani obserwatorzy i mili goście wpadający choć na chwilę, miałam motywację by dalej tworzyć i prezentować swoje wypocinki.
dziękuję, że znaleźliście czas nie tylko by czytać moje wypociny ale i jeszcze czasem dodać komentarz.

Nim ucieknę w wir zajęć związanych z nowymi projektami, chciałam pochwalić się pracą wykonaną u schyłku minionego roku.
Jest to zapowiadany już dawno okręt "Admirał"
Tak jak pisałam wcześniej w kolorach brązu i beżu ze złotymi dodatkami.





Niestety zdjęcia robione na szybko i nie oddają jego uroku. 
Wygląda tak troszkę jakby zamglony, ale na żywo prezentował się naprawdę efektownie.

7 komentarzy :

  1. wspaniałe się prezentuje taki okręt ! Podziwiam wprawę oraz fantazje ! piękny :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny,już od jakiegoś czasu chodzi za mnią taki ale brak mi czasu do zrobienia,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Przepiękny!!! Życzę roku 2014 równie wspaniałego jak był ten miniony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie to zrobilas,podziwiam takie cudenka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny okręt, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okręcik REEEEEWEEELACYJNYYYY, jak wszystkie Twoje prace.
    Ja w papierowej wiklinie dopiero raczkuję, ale Twojego bloga często odwiedzam, podglądam, uczę się. Przymierzam się zrobić 'dydusia" po w maju mam osiemnastkę w rodzinie i byłby to fajny prezencik. Pozdrawiam i wielu udanych dzieł życzę. MałgośCz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny! Aż słów brakuje żeby swój zachwyt opisać:)

    OdpowiedzUsuń