Obserwatorzy

wtorek, 19 listopada 2013

Małe święto i Koszyczek KASI

Witajcie.
Już dawno nie robiłam koszyczków z ażurową rączką. 
Więc jest okazja odświeżyć ten temat.
Koszyczek zamówiony przez pewną Kasię.
Utrzymany w tonacji intensywnej pomarańczy  złamanej odrobiną delikatnego beżu. 
Kolorki wybrała sama.

  


A przy okazji pragnę Wam gorąco podziękować za wspaniałe słowa, niezwykle budujące komentarze.
Cieszy mnie ogromnie fakt, że z dnia na dzień powiększa się grono moich obserwatorów.
I tak właśnie licznik osiągnął 100.
Dlatego też postanowiłam przygotować małą niespodziankę dla mojego setnego obserwatora.
A jest nim: STOKROTKA AGA
Agnieszko poproszę o Twój adres, abym mogła wysłać mały upominek .

6 komentarzy :

  1. Koszyczek jest fantastyczny. Nie mam pojęcia jak zrobiłaś kwiatki, ale są prześliczne, całość z gustem, nic dodać, nic ująć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny koszyczek i te róże jak żywe:))))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek prazentuje się zjawiskowo ;) No i ta rączka - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny koszyczek a ta ażurowa rączka jest jego ozdobą. Całość prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszyczek piękny, ale te róże - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koszyk, wszystko świetnie dopracowane i te kolorki...cudo!

    OdpowiedzUsuń