Obserwatorzy

poniedziałek, 16 września 2013

Księga okolicznościowa

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga, a tych komentujących w szczególności. 
Komentarze są bowiem dla mnie naprawdę motywujące, do tego aby pokazywać zarówno te mniejsze jak i te większe moje prace.
Nie pojawiałam się tutaj jakiś czas lecz było to spowodowane problemami z internetem, a do tego doszła jeszcze praca - niestety popołudniowa zmiana najwyraźniej mi nie służy :)
Ale już jestem i postaram się zaprezentować moje ostatnie dzieła.
Jak sam tytuł mówi zrobiłam "Księgę okolicznościową"


Powstała jako dodatek do filiżanki z kwiatami jaką zaprezentowałam już jakiś czas temu.
Filiżaneczka miała być prezentem dla rodziców koleżanki na 38 rocznicę ślubu.
Jednakże aby ten prezencik był bardziej osobisty postanowiłam dorobić księgę z dedykacją.

 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz