Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lutego 2015

Kwiatowo... różano... wiosennie...

"Zapytaj siebie, co robiłbyś nawet, gdyby nikt Ci za to nigdy nie miał zapłacić. To wskazówka, która pokaże Ci, czym powinieneś się zajmować"
Dale Carnegie

Ponieważ moje robótkowanie trochę kuleje i niewiele się u mnie dzieje, tak więc i na blogu mnie jakoś mniej. No ale cóż "wena" kapryśną damą jest... :)
Mam, co prawda, kilka prac rozpoczętych, kilka skończonych, ale trudno mi było się zabrać za przygotowanie ich do sesji foto.
Żeby nie było,że tak całkiem się lenię to pora zaprezentować ostatnie moje tworki.
Na pierwszy ogień koszyczek z kwiatową kompozycją.
Dostałam do ozdobienia koszyczek gotowy (czyt. kupiony w sklepie). Bez preferencji kolorystycznych, z prośbą "wymyśl fajną dekorację". Czy dekoracja wyszła fajna oceńcie sami.


  
Zrobiłam jeszcze dwie filiżaneczki kwiatowe.
Jedna z nich to model znany z wcześniejszych moich prac, natomiast druga jest inspirowana filiżankami Magdy Komar. Zestawik w kolorze ciemnej zieleni zaakcentowany jasnymi kwiatami i dodatkami w kolorze brązu. Na sesję niestety "weny" zabrakło więc tylko jedno zdjęcie :)



7 komentarzy :

  1. Aniu te twoje prace z braku veny są genialne. Filiżanki śliczne są ten model z kawą zawsze mi sie bardzo podobał. A rózyczki są piękne, aż samej mi się chce znowu zrobić.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wymyślne cudeńka, ta lejąca się kawa po prostu wymiata :) I kto by pomyślał, że to wszystko z mojej ukochanej papierowej wikliny :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię papierową wiklinę:)) zdolniacha z ciebie:)))Ps.Aniu dziękuje za wiadomość-udało mi się odzyskać zdjęcia:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dekoracje cudne:) Piękne i filiżanki i kwiaty, super się prezentują:)
    A i piękny cytat:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace i bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne wszystkie praca :) niech wena do Ciebie szybko wraca, bo uwielbiam oglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, pięknie wyszła. Ah, ale mi się podobają takie kompozycje, a te w filiżankach to po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń