Obserwatorzy

niedziela, 26 lutego 2017

Upominki na "osiemnastkę"

"Jeżeli jesteś zbyt wielki, aby robić małe rzeczy, to jesteś zbyt mały, by robić rzeczy wielkie."
-znalezione w sieci

Witajcie kochani.
Ostatni tydzień minął mi bardzo szybko. Ani się obejrzałam a tu już weekend. A co za tym kolejne "osiemnastki" . Moja najmłodsza już jest na etapie właśnie tych imprez, no i w związku z tym powstają adekwatne upominki.
W tym tygodniu przygotowywałam prezent nie tylko dla córki ale i dla jej koleżanki. A że obie szły na tę samą imprezę , prezenty musiały się różnić. 
Dla koleżanki miałam przygotować 2 szampany na dwie osiemnastki - dla dziewczyny i chłopaka. Nigdy wcześniej dla dziewczyny nie robiłam takiej butelki więc poniekąd to mój debiut.




Dla chłopaka szampański "Gentleman" ubrany został w modny granatowy garnitur z czerwonymi dodatkami. Po raz pierwszy w takiej stylizacji pojawił się modny ostatnio musznik. Zapomniałam tylko o dekoracji butonierki, dopiero przy obróbce zdjęcia zauważyłam, że czegoś brakuje.

Natomiast dla córci zrobiłam słonika na szczęście.
Kolega powstał z ręczników , dostał kotylion na tyłeczku i kokardę na trąbie.




Co prawda to nie wszystko co udało mi się zrobić w tym tygodniu, ale reszta musi poczekać na swoje pięć minut w kolejnym poście. Pozdrawiam Wszystkich, ale szczególnie moje stałe bywalczynie :-)

11 komentarzy :

  1. Moja najmłodsza za rok będzie imprezowała😁
    Kochana masz wprawę w tych butelkach, ja zrobiłam tylko jedną a do dzis pamiętam jak gorący jest pistolet😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych :-) Butelczyny juz u Ciebie bywała, aczkolwiek w innej tonacji kolorystycznej, obia są świetne, ale dziś wymiata słonik z ręczników. Jest rewelacyjny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała dama i gentelman. Słonik jest uroczy, z trąba do góry przyniesie szczęście 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace :) Ale ty to masz pełną głowę rewelacyjnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, para przeurocza, ale tym razem zafascynował mnie słonik. Jest super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie ubralas buteleczki a slonik to bomba. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mnie najbardziej ujął Słonik ;) Dziękuję za bardzo inspirujący wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich upominków to się nie spodziewałem. Szanuje, za pomysłowość i dokładność.

    OdpowiedzUsuń