Obserwatorzy

sobota, 25 marca 2017

Koszyczki kurki i baranek

"Przestań kombinować ! Nie ma żadnego wczoraj, ani jutro ! Jest tylko dziś !
I na tę chwilę masz właśnie wpływ! "
- znalezione w sieci

Wielkanoc zbliż się wielkimi krokami, wszędzie na blogach królują już motywy świąteczne. Roi się od kurek, zajączków i jajec kolorowych.
Tak więc i na mnie przyszła pora pokazać tworki świąteczne. Powstało już ich kilka, ale na początek może białe kurki. Okazuje się że są dosyć popularne ostatnimi czasy. 



Kolejna bardzo podobna, tylko sporo większa i inaczej ozdobiona.




Ale, ale co to za święta bez baranka?
W poprzednich latach robiłam już takie, ale mam wrażenie że każdy wychodzi inaczej.



Do zobaczenia kochani , już niebawem kolejne wielkanocne koszyczki.

7 komentarzy :

  1. Jejciu dawno u Ciebie nie była, a tu takie ślicznosci. Kurka i baranek sa genialne :) do środeczka wsadzić rzeżuchy albo żonkili i będą świetnymi ozdobami stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, prześliczne te koszyczki, nie mogę się napatrzeć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne koszyczki, pięknie wyplecione i ozdobione. A Baranek uroczy!!!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Aniu
    Jak dawno już nie było Twoich plecionek , ja je bardzo lubię oglądać. Są zawsze perfekcyjnie wykonane i zawsze maja nietypowe kształty. Te dzisiejsze koszyczki wielkanocne też mnie zauroczyły , fajnie z takim iść do święcenia. Zarówno kurki jak i baranek są rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow! CUDA! Aniu prawdziwe perełki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne te koszyczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anulka piękne jak zawsze, ja jeszcze nigdy sploty diamentowego nie próbowałam.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń