Obserwatorzy

piątek, 30 stycznia 2015

Upominki na "Osiemnastkę"

"Monotonia cichego życia pobudza umysł do twórczości"
Albert Einstein

Witajcie, jak tytuł posta sugeruje dzisiaj będzie osiemnastkowo.
A dokładniej, zaprezentuję upominki przeznaczone na prezent dla "osiemnastkowiczów"
Pierwszym zleceniodawcą była Pani , która poprosiła o "Kran z gotówką" i jeszcze jakąś kompozycję dla piłkarza.
Kran już wcześniej robiłam dla mojego syna, natomiast kompozycja dla piłkarza to było zamówienie zupełnie nowe. Kiedyś na stronach wschodnich rękodzielniczek widziałam  kompozycje z piłką i postanowiłam spróbować w tym kierunku.Przesłałam klientce wstępne zdjęcia prac na jakich mogłam się wzorować i projekt został zaakceptowany. Zostałam obdarzona dużym zaufaniem, więc bardzo starałam się sprostać zadaniu. 



Piłka wykonana jet z cukierków, specjalnie dobranych kolorystycznie. Może nie do końca udało mi się zachować układ "łatek", ale jak na pierwszy raz ... :)
No i jeszcze "Kran " w nowej odsłonie.



Pochwalę się jeszcze moim niemal szablonowym smoczkiem.



To kolejny i bardzo popularny prezent urodzinowy
Ostatnio smoczki jakie robię są personalizowane, na każdym umieszczam imię jubilata - podobnie było tym razem.

***
Rozpisałam się dzisiaj jak nigdy *_*
Tych co wytrwali do końca posta pozdrawiam cieplutko

5 komentarzy :

  1. Aniu świetne prezenty, jubilaci na pewno będą zadowoleni:) Piłka i bramka super:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace! Piłka i bramka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! mój mały piłkarz byłby zachwycony taką piłką i bramką:) świetnie Ci wyszło!!! smoczki i kran też super!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, toż to istne cudeńka stworzyłaś, takie prezenty ja też bym chciała dostać. Jubilaci na pewno bedą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anu Twoje 18-stkowwe prezenty sa rewelacyjne. Ale kran z gotówka mnie rozłożył na łopatki Jest świetny !!
    Skąd Ty masz takie genialne pomysły, o wykonaniu nie wspone bo jest genialne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń