Obserwatorzy

piątek, 19 grudnia 2014

Przedświąteczny mix i choinki Ferrero

"Nie jest ważne, co przydarza ci się w życiu... Ważne jest, jakie przypisujesz temu znaczenie"

Robert Kiyosaki


Dzisiaj taki szybki mix przedświąteczny. Pojawiło się więcej ozdób świątecznych i oczywiście nie mogło zabraknąć choinek. 
Niedawno na wyzwanie u Danusi przygotowałam orzechową choineczkę. Nowej właścicielce spodobała się na tyle, że zostałam poproszona o wykonanie drugiej. 


Tym oto sposobem powstała kolejna, ale że orzechów z rozpędu pomalowałam więcej to starczyło na jeszcze jedną. Tylko stożek do tej drugiej wyszedł troszkę mniejszy.


Tak prezentowały się razem, zanim zmodyfikowałam tę mniejszą. Mianowicie z tekturki przygotowałam stojaczek oraz gwiazdkę.  Teraz wygląda bardziej dostojnie :)  Mi osobiście kojarzy się z Ferrero - orzechy , złoto, itp... 

Ale orzechowe choineczki to nie wszystko co zrobiłam. Z wikliny papierowej powstała jeszcze tzw. klasyczna oraz komplet dzwonków zawieszek.




Ponadto z dużej kuli styropianowej zrobiłam bombkę - zawieszkę.
Ostatnio dowiedziałam się , że ta metoda zdobienia nazywa się "patchworkowa". Ale mojej bombeczce brakowało stojaka. Tak więc postanowiłam poczynić sobie odpowiedni. W ruch poszła tektura, ręcznik papierowy i Vikol. Mieszanka białej farby z Vikolem i kaszą manną, posypana brokatem imituje śnieg.
A tak wygląda gotowy zestawik.




A teraz o bardzo przyjemnej niespodziance :) Mimo, że jeszcze nie mam ubranej choinki to już dostałam prezent :D W rolę Mikołajowej wcieliła się Ewa :) 


Dostałam od Ewci paczkę skarbów, jako pocieszajkę w Candy. Muszę napisać, że na żywo te szydełkowe drobiazgi są jeszcze piękniejsze! Jestem zachwycona, są przecudne a ich twórczyni bardzo utalentowana!!! Bardzo się cieszę, że te cuda są teraz w moim posiadaniu!
Ewuniu, bardzo Ci dziękuję , Ty wiesz jaką ogromną radość mi sprawiłaś :) 

****
Lada chwila w domach zrobi się tak super świątecznie, delikatnymi światełkami rozbłysną choinki.
 Niektórzy drzewko ubierają dzień przed Wigilią, inni mają tradycję ubierania w dzień Wigilii, a inni nawet tydzień przed. U mnie w domu choinkę ubierało się w dzień Wigilii , kiedy to mama krzątała się w kuchni a ja z rodzeństwem dekorowaliśmy choinkę. 
Teraz, każde z nas pielęgnuje nowe własne tradycje, jednak cały czas drzewko w moim domu ubieramy w Wigilię.
A jak jest u Was ???

13 komentarzy :

  1. Pozostaje mi tylko pozachwycać się tymi choineczkami i bombeczką, ale równie piękny i zaskakujący jest stojak! Dziękuję za tę inspirację, mam nadzieję że w przyszłym roku spróbuję czegoś podobnego.
    Pocieszajki zazdraszczam ;-)
    My również ubieramy choinkę w Wigilię i bardzo mnie cieszy, że moje dziecko tak chętnie pomaga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, choineczki z łupinek orzechowych są idealne. Pięknie wykonujesz swoje rękodzieło :) Stojaczek na bombkę odgapię jak nic, dziękuję za udostępnienie pomysłu :) Bombka do stojaczka kojarzy mi się z jajem faberge ( jakkolwiek się to pisze), jest gustownie elegancka i pełna delikatnego przepychu.
    Cieszę się, że przy takich Twoich zdolnościach, podobają Ci się moje prace :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Acha, u nas tez choinkę ubieramy w wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, zarówno choinki jak i bombeczka!!! Cudownie wygląda z tymi zwisającymi koralikami!!!
    Gratuluję wygranej:) Dopiero u Ciebie skojarzyłam, że nie obfociłam bombeczki:(
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam Aniu, że nie przeżyła podróży :)))))))))))))))))

      Usuń
  4. Wspaniałe prace,choinki śliczne,a i bombka jest cudowna.Dzwoneczki też wyglądają extra,ale zdolniacha je przecież robiła ,więc się nie dziwię .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Aniu te Twoje choineczki i bombeczki;) Zapewne bardzo pracochłonne... Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Twoje choineczki są sliczne , ppomysł orzechowy rewelacja !! ta patchworkowa bombka powliła mnie na kolana jest przepiekna a, a stojak myslałm , że jest kupiny gotowy , ba sma taki posiadam ze sklejki i własnie jak oglądałm Twój to sobie pomyslałam ,że świetny pomysł z malowaniem na zielono. Musża swój stjaczek co nieco podrasować
    Tradycyjnych zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły... Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace a najbardziej mnie zaskoczył stojak, bardzo pomysłowy i świetnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne prace pokazujesz! Same cudeńka :) Aż się na nie napatrzeć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne dekroacje ! Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia pragnę przesłać najserdeczniejsze życzenia.
    Niech nadchodzące Święta będą dla Ciebie i Twojej rodziny niezapomnianym czasem spędzonym bez pośpiechu ,trosk i zmartwień.

    Życzę, aby odbyły się w spokoju, radości, wśród Rodziny, Przyjaciół oraz wszystkich Bliskich Ci osób.

    Wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem życzę dużo zdrowia i szczęścia.
    Niech nie opuszcza Cię pomyślność i spełnią się te najskrytsze marzenia.

    Wszystkiego dobrego :) Justyna Kucharska "Jasminy rękodzieło"

    OdpowiedzUsuń
  12. same wspaniałości z wielką przyjemnością obejrzałam prace na Twoim blogu , wszystkie są przepiękne , w Nowym Roku życzę wielu twórczych pomysłów i wielu radosnych chwil pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń