Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

Ach, dzieckiem być...

Kto z nas nie marzył będąc dzieckiem o całej górze cukierków, albo nawet całej ciężarówce pełnej po brzegi słodyczy.
Jednemu z dzieci spełni się poniekąd takie marzenie :)
Na specjalne zamówienie, z okazji urodzin chrześniaka koleżanki - przygotowałam taką słodką ciężarówkę.

Autko powstało w połączeniu różnych technik. 
Przyczepa wypleciona z wikliny papierowej, natomiast kabina to konstrukcja styropianowa.
Domyślacie się pewnie, że to krzyżówka wozu strażackiego z MACK'iem  z filmu "Auta 2"



 Co prawda wdać niedociągnięcia, niestety moje główne narzędzie pracy - pistolet do kleju - uważa że czas na emeryturę. Ostatnio słynie z niekontrolowanych wycieków kleju :(.

Ale z ogólnego efektu jestem zadowolona . 
Mam też nadzieję, że obdarowany będzie równie usatysfakcjonowany.


Kiedyś na podobne autko natknęłam się na rosyjskiej stronie. 
Niestety nie mogłam jej teraz znaleźć, aby podać źródło inspiracji.
Z tą różnicą że tam było udekorowane czekoladkami "KINDER" i prawdopodobnie w całości ze styropianu.

12 komentarzy :

  1. świetny wóz :) Chłopczyk na pewno będzie zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny wóz..niedociągnięć nie widzę ...dla mnie idealne!!!Oj solenizant będzie zachwycony!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Jakie niedociągnięcia??? Nic nie widzę :)
    Solenizanta na pewno będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja cieee jaka wspaniała ciężarówka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu:) jeszcze nie podziękowałam Ci za śliczną różyczkę,ale w poście u Siebie się już chwaliłam:) Wielka buźka za różyczkę:) A samochód strażacki jest bombowy,wspaniały prezent urodzinowy dla chłopaka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie zrobiłaś to auto, ,jest piękne i z pewnośćią się spodoba :)POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Ja również biorę się za zrobienie autka dla moich chłopców i chrześniaków ale nigdy nie mogłam dokończyć bo byłam niezadowolona z efektu- u Ciebie rewelacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Twojego bloga do Liebster award zapraszam do siebie po informacje:))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Świetny pomysł ze styropianem. Ciężko byłoby wypleść taki kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no powiem że jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń