Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Nowości na blogu

Dzisiaj po raz drugi witam na blogu powodem jest mała modernizacja.
Postanowiłam go troszkę ulepszyć.
Mianowicie dodałam galerię zdjęć - prac jakie wykonałam.
Przycisk odsyłający znajduje się pod banerem głównym , czy jak tam nazywa się ten element ;)
Po kliknięciu w niego pojawi się nam taki widoczek


Zdjęcia prac podzielone są tematycznie i po kliknięciu na obrazek ukazuje się galeria zdjęć z danej grupy.
Natomiast jeżeli kogoś zainteresuje dane zdjęcie wystarczy w nie kliknąć i przenosimy się do posta w którym zostało zamieszczone.
Mam nadzieję że spodoba się wam to "ulepszenie"

Mnie osobiście brakowało takiej opcji jak galeria by przejrzeć ogólną twórczość danego rękodzielnika.
Wiem z własnego doświadczenia że Wasze blogi kryją niekiedy naprawdę wspaniałe prace jednakże w gąszczu nowych postów nie zawsze można je zauważyć. 
Pozdrawiam Ania

2 komentarze :

  1. Dobry pomysł z tą galerią, też zrobiłam u siebie jakiś czas temu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to ulepszenie, też mi tego brakuje. Mogłabyś mi podpowiedzieć, jak zrobić taką galerię, od strony technicznej? Nie mam pojęcia, jak się za to zabrać :(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń