Obserwatorzy

niedziela, 4 stycznia 2015

Retro autko na nowy rok

"Entuzjazm jest matką wysiłku i bez niego nic wielkiego nigdy nie osiągnięto"

Ralph Waldo Emerson

Nowy rok - nowe wyzwania.
Tak w sumie można rozpocząć pierwszego w tym roku posta.
Co prawda praca nie jest zupełnie nowa, jednak była z wyzwaniem innym niż dotychczas.
Mianowicie autko miało być skrzyneczką na kluczyki samochodowe.
A oto jaki udało mi się uzyskać efekt




Błotniczki auta są tym razem wyplecione i pomalowane na jasny beż,  tę samą farbę wykorzystałam przy malowaniu składanego dachu. Tym razem na dach samochodu postanowiłam zaadoptować tapetę. Taką zwyczajną do przyklejania na ścianę. A to dlatego, że chciałam uzyskać jednolity kolor beżu. 

***
Teraz tylko pozostało wcielić w życie nowe projekty jakie kłębią się pod sklepieniem czołowym :)
 

23 komentarze :

  1. Przepiękne autko! Ile szczegółów, jak dopracowane! Jestem zachwycona...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, padłam i już się chyba nie podniosę. No dobra, podniosę się, ale z trudem. Pomysł jest kapitalny, a wykonanie perfekcyjne :) Baaaaaaardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam Efka

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, niesamowite jest to autko!!!! Muszę przyznać, że jak na poczatek roku to wysoko ustawiłaś poprzeczke:) Nie pozostaje nic innego tylko wyglądać Twoich nowych prac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna fura ! :o
    Jestem pod wrażeniem !! :)
    Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem jak oglądam Twoje prace, to nie mogę wyjść z podziwu jakie efekty uzyskujesz i teraz jest tak samo;)
    Na to autko, to bym mogła godzinami patrzeć i jeszcze było by za krótko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny ten samochód! napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, aż nie wiem co napisać więcej bo mnie zatkało, jeszcze nie miałam przyjemności wyplatać takiego auta ale z tego co widzę to chyba dość skomplikowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jestem pod wrażeniem, ile pracy, a wszystko tak dopracowane, wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające, bardzo piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oh, tak jak poprzedniczki, ciężko tu komentować bo nie można oczu oderwać!!! jak Ty to zrobiłaś?!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu powaliłas mnie na kolana , to auto jest cudowne. Widziałam juz inne ale to jest genialne, dopracowane w najdrobniejszy calu , wprost idealne. Chyle czoła , bo sam spróbowałam wrócić do wikliny i stwierdzam że chyba odpuszcze bo wstyd nawet pokazać.
    Inauguracja Nowego Roku udała Ci się wysmienice .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wielkim wrzeniem :) autko jest cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne autko. Wygląda jakby dopiero co z fabryki wyjechało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze Aniu wszystko dopracowane z najmniejszymi detalami... Cudowna praca:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wjechałaś z klasą w nowym roku;) Cudownie wygląda to autko:))) Jestem nim oczarowana:)
    Jak zawsze wszystko dopracowane w każdym calu, gustowne i eleganckie.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. super jestem pełen podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiem co napisać, zatkało mnie.
    cudo

    OdpowiedzUsuń
  18. No, aż nie wiem co mam napisać, jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Coś pięknego!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. witam
    czy takie autko mozna kupic , jaka była by cena. kacha326@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń