Obserwatorzy

sobota, 5 marca 2016

Ślubny zestaw - romantyczna elegancja

"Dla miłości nie jest ważne aby ludzie do siebie pasowali, ale by byli razem szczęśliwi"
- autor nieznany

  Witajcie, 
miałam tutaj regularnie zaglądać, jednak znowu odrobinę zaniedbałam bloga. Mam tylko nadzieję że tym razem już powróci upragniona stabilizacja i będę miała więcej czasu również na blogowanie.
Dla moich wytrwałych obserwatorów mam dzisiaj zwielokrotnioną dawkę zdjęć. A to wszystko przez to, że udało mi się w końcu zrealizować specjalne zamówienie. 
Było to zamówienie dla mojej imienniczki i jego część a właściwie wstęp już mieliście możliwość obejrzeć wcześniej. Mianowicie chodzi o bukiet ślubny. 
Teraz kolej na pozostałe elementy ślubnego zestawu.


Wytyczne odnośnie kolorów to biel (wiadomo), złoto i ecru.
A teraz czas na prezentację poszczególnych elementów.
Zacznę może od kieliszków, tym razem zupełnie nowe wzornictwo. W kieliszkach do szampana wykorzystałam rameczki jakie mam dzięki uprzejmości NowAlinki, natomiast ich środek zdobią złote monogramy. Boczki ozdobiłam białymi różyczkami , takimi jak przy kieliszkach do wódki.




 Ale wiadomo jak ślub, to obowiązkowo trzeba jakoś ładnie zaprezentować obrączki. Tak więc następnym elementem zestawu jest muszelka. Nie jest to moja pierwsza więc nie ma co się rozpisywać.





Jak już sami zauważyliście następnym elementem zestawu jest kuferek na koperty.
Starałam się wpasować w stylistykę zestawu i oto co uzyskałam.




Do zestawu przygotowałam jeszcze wózeczki ale o nich już w następnym poście.
Do zobaczenia niebawem

6 komentarzy :

  1. Wow! NAwet wielkie wow! Zawsze nie mogę się napatrzeć na te Twoje wiklinowe plecionki. Są genialne i tak bardzo dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace:)Dopracowane w każdym szczególe...szczerze podziwiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet!! Robi wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ciesze się że jesteś, bardzo dawno nie było Twoich pięknych prac. Zestaw ślubny jest niesamowity a ta kieliszki mnie zauroczyły Sa przepiekne. Zastanawia mnie jak te rameczki trzymają sie na zaokrąglonych powierzchniach , ale wygląda to niesamowicie . Coś mi się zdaje że skorzystam z Twoich pomysłów po raz kolejny:-) Kuferek na koperty tez jest świetny i jaki praktyczny . Muszelki widziałam u Ciebie wiele razy i zawsze się nimi zachwycam :-)
    Mam nadzieję w niedługim czasie zobaczyc jeszcze wózeczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu a Ty gdzie się podziałaś ,no wreszcie jesteś .Zestaw śluby jest cudny,ale nikt jak Ty nie potrafi zrobić tego lepiej .Wszystko nie dość ,że praktyczne to jeszcze perfekcyjnie wykonane.
    No i jak zawsze foteczki cudniaste .
    Buziaki i podróweczka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń