Obserwatorzy

czwartek, 27 marca 2014

"BUTTERFLY LACE MASK" czyli zaległości... zaległości...

Mam zaległości w pokazywaniu swoich skończonych prac.
Niestety dopadło mnie grypsko i nie mam ochoty na nic.
Nawet na realizację  nowych pomysłów.
No ale czas się wziąć w garść.
*** 
Praca jakiej jeszcze nie pokazywałam , a wykonana już jakiś czas temu to maska karnawałowa tzw. "LACE MASK"
Zrobiłam ją bez konkretnego powodu , ot tak po prostu pod wpływem chwili.
Jednak praca nad nią sprawiła mi wiele satysfakcji.




Maska wykonana z kleju na gorąco na siateczce. 
Całość polakierowana na czarno i ozdobiona brokatem.
Robi się ją bardzo szybko a efekt może być niesamowity
Co prawda teraz się nie przyda ale myślę że warto pokazać ją szerszemu gronu obserwatorów i odwiedzających mojego bloga.
Przy wykonaniu tej maski skorzystałam z bardzo czytelnej instrukcji zamieszczonej >>TUTAJ<<

***
Powstał również kolejny papierowy motocykl.
Tym razem w wersji kolorowej.


Jednak model ten nie do końca przypadł mi do gustu.
Jakaś taka niedbałość wkradła mi się tutaj.
Być może to przesilenie wiosenne spowodowało że mniej czasu i zapału poświęcam moim plecionkom.
Może wystarczy że odrobinę odsapnę i wena powróci...

Póki co "kuruję się" i myślę że niebawem do Was wrócę zregenerowana i z nowym zapałem do pracy.

5 komentarzy :

  1. Aniu maska jest fanastyczna jak widać na filmiku bardzo prosta,.Ja też czasem lubię pobawić się klejem na gorąco bo to jednak jest fajna masa plastyczna.Co do motocykla to ja tam nie widzę żadnej niedbałości,wyszedł czaderski i jak prawdziwy.Twoje wszystkie prace są perfekcyjne i bardzo piękne,nie masz co narzekać .Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu w 100% zgadzam się z Danusią . Ten motocykl rewelacja !!! no szok przeżyłam jak go zobaczyłam. Ależ możliwości daje wiklina papierowa to jest niesamowite. Jest idealny . Mój syn byłby takim zachwycony. A kursik na maskę świetny i Twoja maska też cudna. Pozdrawiam Cię wiosennie i życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, maska rewelacyjna, na pewno skorzystam ale wydaje mi się, że nie tak prosto ja zrobić :I
    Motocykl też super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypasiony motor!!! Bardzo pracochłonny, każdy element dopracowany!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska niesamowita! Nie omieszkam spróbować ;) Motor to arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń