Obserwatorzy

środa, 10 sierpnia 2016

Serce różane

"Życie wtedy ma sens, gdy człowiekowi nie starcza dnia na wszystkie zajęcia"
Aleksander Sołżenicyn

Witajcie
Dzisiaj wpadam dosłownie na chwilkę bo zaraz uciekam do pracy :) na nockę.
Tak jak obiecałam , pokazuję wszystkie zaległe prace. To już ostatnia z tych zaległych , teraz już jestem na bieżąco :-) 
To serce - kuferek różany.


Niestety nie byłam w stanie wykonać identycznego jak poprzednio gdyż , żadnym sposobem nie mogłam znaleźć ciasteczek w okrągłym metalowym pudełku. Swoją drogą pyszne są. Dlatego też , na potrzeby serca zaadoptowałam pudełeczko prostokątne i oto co mi wyszło .



Buziaki i do zobaczenia w sobotę

10 komentarzy :

  1. Ależ to piękne!!! Napatrzeć się nie mogę!!! Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :), spokojnej nocki w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwartkowe dzień dobry z uśmiechem zostawiam i życzę cudownego dzionka :)) Piękna praca, kolorystyka i kompozycja zachwyca zachwycajaca! Podziwiam zdolności, az nie moge uwierzyc ze to z papieru! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu śliczne jest to serduszko . Piękna pamiątka dla jubilatów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. łał! aż mi szczęka opadł - no cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, coś wspaniałego. Czy wiesz, że po pierwszym zerknięciu na zdjęcie, myślałam, ze to żywe róże?
    Całuski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Na pewno będzie cudną pamiątką :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! takie bardzo gorące serduszko!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne serducho i starannie wykonane. Podziwiam, pomysł rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuudooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń