Obserwatorzy

środa, 27 lipca 2016

Auta różnego kalibru


"Gdy praca, którą wykonujesz, nie daje ci radości, a tylko pieniądze, to jesteś śmiertelnie ubogi"
autor nieznany

Witajcie 
Czy jeszcze ktoś tutaj zagląda. Wiem pora wakacyjna nie sprzyja blogowaniu , czasem nawet rękodzieło idzie na dalszy plan. U mnie znów wkradła się przerwa w pisaniu postów, pomimo że obiecywałam sobie iż do tego nie dopuszczę. No cóż życie weryfikuje nasze plany i nie zawsze się z nimi zgadza. Ja co prawda nie leniłam się przez ten czas mojej nieobecności i poniekąd to właśnie nadmiar zajęć spowodował ciszę na blogu. Osoby pracujące zawodowo i dodatkowo zajmujące się rękodziełem dobrze wiedzą jak trudno rozplanować dzień aby wykorzystać cenne minutki na hobby. 
Pisząc tego posta sama nie wiem czy wrzucić hurtowo wszystkie prace jakie udało mi się wykonać przez czas mojej tu nieobecności, czy też pogrupować tematycznie i rozbić go na kilka mniejszych.
Zacznę od pracy jaka powstała już dość dawno, jest to samochód dla pewnego Pana. Praca miała być połączeniem ciężarówki z opakowaniem na alkohol. Koleżanka , która zamawiała auto naszkicowała o co mniej więcej jej chodzi. Ja postarałam się wykonać projekt najlepiej jak umiałam .




Gdy jesteśmy już przy tematyce samochodowej , to czas na pracę jaką zrobiłam bardzo chętnie. Było to dla mnie nie lada wyzwaniem, gdyż taki model wykonywałam po raz pierwszy. Za zadanie miałam zrobić wóz strażacki, będący jednocześnie "kuferkiem" na cukierki. Czy udało mi się musicie ocenić sami.




Zrobiłam jeszcze jeden samochód, ale było to jeszcze na etapie jak karta SD mi fiksowała i niestety zdjęcia się utraciły. Tym razem poproszono mnie o auto w stanie tzw. surowym. Klientka postanowiła udekorować samochód według swojej koncepcji. Taki więc powstał. Jedyne dostępne foto tylko dzięki uprzejmości p. Reginy która przesłała mi zdjęcia -  a oto i one.


Dziękuję  za uwagę i zapraszam na więcej. 
Postanowiłam jednak, że stopniowo pochwalę się efektami mojego dłubania, żeby za bardzo nie przynudzać.
Jeśli spodobał Ci się post będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.


10 komentarzy :

  1. Kochana same śliczności !!!! Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Samochody super, a wóz strażacki a la kuferek na słodkości - rewelacja!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jak tu nie zaglądać do Ciebie, muszę przyznać że mi najbardziej to ostatnie autko skradło serducho, ten składany daszek bomba 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu przede wszystkim dziękuje za życzenia imieninowe. Tobie również choć spóźnione to szczere życzenia. Dużo zdrówka, weny twórczej , zadowolenia i uśmiechu na co dzień .
    A co Twoich autek to są genialne . Zawsze mnie zadziwia jak doskonale sobie radzisz z wyplataniem takich nietypowych form. To pierwsze skradło moje serce . Dostać tak zapakowany prezent to jest coś !! .
    Ciekawa jestem co tam jeszcze masz w zanadrzu ?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Ja często zaglądam do twoich prac. Te samochodziki są rewelacyjne. Masz Kobietko talent, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Aniu, genialne prace, ale masz zręczne rączki do tych plecionek :) Podziwiam i zachwycam się nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, patrzę i wyjść z podziwu nie mogę. Taka bryka to jest coś! A ten wóz strażacki po prostu rewelacyjny - po zjedzeniu cukierków może służyć jako fajna skrytka na jakieś drobiazgi.
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne prace!Moim panom spodobałby się wóż srtażacki;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale prace poczawszy od ciezarowki z miejscem na butelke poprzez woz strazacki na slodycze , masz zdolne lapki. Cudeñka z pod nich wychadza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,
    Po raz pierwszy trafilam na pani bloga, prace sa cudowne!!! Obiecuje zagladac tu regularnie i pozdrawiam bardzo serdecznie. Sylwia

    OdpowiedzUsuń