Obserwatorzy

sobota, 8 listopada 2014

Osiemnastkowa tuba na alkohol

"Pomysł, który masz, a którego nie wykorzystujesz, nie przyniesie efektów większych niż pomysł, którego nigdy nie miałeś i nie mogłeś wykorzystać"
Jim Collins

Dzisiaj wpadam tylko na chwilę, by pokazać "Tubę na alkohol".
Wykonana została z myślą na prezent osiemnastkowy,  a właściwie jako opakowanie prezentu właściwego czyli %%%.

 

Pewnego razu dostałam od brata tubę po fototapecie, z przekazem na pewno ci się przyda. I jak widać przydała się.
Tubę obcięłam na odpowiednią wysokość a górę przycięłam pod kątem. Następnie przy pomocy stałego zestawu: ręcznik papierowy i vikol - okleiłam dolną część i pomalowałam z przecierkami, górę ozdobiłam papierem dekoracyjnym, a łączenia zamaskowałam wstążką. 
Do tego gustowny krawacik, cyferki na pokrywce i  "Voila" mamy pudełeczko urodzinowe.


 A teraz uciekam kończyć samochodzik i motor, bo czas już najwyższy :)
Wszystkich odwiedzających pozdrawiam ciepło.


7 komentarzy :

  1. Bombastyczna ta tuba na alkohol! Obdarowany na pewno się z niej ucieszy :) I świetny pomysł na takie "ubranko" dla tej tuby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu podziwiam Twoją kreatywność!!! Jesteś niesamowita a spod Twoich rączek "wychodzą" śliczności:)
    Tuba na %%% jest fantastyczna:) Świetny pomysł na jej ubranko- gratuluję.
    Ja i Karolek;) czekamy na autko i na motorek ( na niego Karolek "czycha";) - ciągle pyta o Black Angel i o to kiedy będzie kolejny).
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry taki brak, który przynosi śmieci :) Ja już nie mam gdzie upychać takich przydasi, wszędzie wszytkiego pełno. :)
    Tuba na procenty fajowa, do tego odstrzelona imprezowo pod krawatem. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, Twoje niby proste pomysły są powalające ;-). Tuba, ręcznik papierowy i wikol i voila jest super opakowanie :-)
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ;) Pomysł świetny, coś z niczego .

    OdpowiedzUsuń
  6. Tuba świetna co mnie nie dziwi bo zawsze potrafisz zrobic coś slicznego z niczego .
    Wybacz , że dziś tak krótko ale 3 dni mnie nie było i próbuję ogarnąć blogi :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. tuba świetna i bardzo pomysłowa, choć nie jestem zwolennikiem %%prezentów dla 18 latków (wiem, wiem, to taki symbol dorosłości)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń