Obserwatorzy

poniedziałek, 15 września 2014

Etno - butelki i inne drobiazgi...

"Wszystko co możesz sobie wyobrazić, możesz również osiągnąć"
Albert Einstein
***
Witajcie kochani obserwatorzy, i Ty drogi Gościu który znalazłeś się tutaj przez przypadek...
Rozgośćcie się, a ja mam nadzieję że chwile spędzone na moim blogu będą dla Was przyjemne.

***

Dzisiaj to co robiłam w ostatnim czasie w pigułce, gdyż nie było okazji na prezentację.
Może nie jest tych prac dużo, ale nie chciało mi się rozbijać ich na odrębne wpisy.
Dzisiejszy post zacznę od końca, czyli od pracy wykonanej jako ostatnia.
A to ze względu na to iż dawno nie robiłam nic z tej serii.
Mianowicie chodzi o smoczek osiemnastkowy.
Przesyłka już dotarła do właściciela więc mogę się pochwalić.
Tym razem na życzenie klientki praca  przeznaczona dla dziewczyny więc w tonacji różowej.



Jak tytuł sugeruje powstała buteleczka w etnicznym / ludowym klimacie, pisałam już przy poprzednich że powstanie kolejna. Tak więc przy okazji Dożynek poczyniłam kolejną "ludową" parę ( i nie jest to ostatnia z tej serii)



Ponadto Wykonałam koszyczek z kwiatami krepinowymi.
Pobawiłam się kolorami i wyszła mi taka pastelowa kompozycja.




15 komentarzy :

  1. Bombowe prace Aniu;) Smoczek świetny, a ja zanim przeczytałam posta, głowiłam się co to może być?;) Fajny! Ludowa para też świetna! Gratuluję pomysłów i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoczek jest niesamowity, szkoda że nie widziałam takiego rok temu, gdy moja córka miała urodziny :)
    Pozostałe prace równie cudne i niezwykle dekoracyjnie się prezentują.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie piękne prace! I to wszystkie bez wyjątku. Smoczek jest cudowny i myślałam, że to prezent na chrzciny, a nie osiemnastkę :) Ale takie śmiechowe są najlepsze :)
    Ludowa para jest cudowna :) A kwiatuchy bardzo kolorowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są świetne, ale ja "poproszę" smoczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu u Ciebie jak zwykle same dzieła sztuki:)))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace, smoczek niesamowity :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu jestes niesamowita z tymi pracami . Jejku one wszystkie sa rewelacyjne.
    Smoczka widzę po raz pierwszy - no świetny jest , Butelki folkowe ubrałas przecudnie , miło dostac taki piekny prezent. A ten bukiecik w koszyczku to już mistrzostwo świata. Jest tak delikatny jak mgiełka !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. jak piękne równo wykonane :) ja próbowałam zrobić takie róże jak u ciebie ale minie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko podziwiam, ale buteleczki są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie Aniu zawsze jest tak barwnie i radośnie. Smoczek rewelacyjny i przy okazji zabawny, ta ludowa para niesamowita a kosz romantyczny i piękny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Butelka ma fajową kieckę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smoczek jest prze świetny! Sama chętnie bym się takim zaopiekowała:P

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne prace, wspaniałe upominki :)

    OdpowiedzUsuń