Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

Wyniki rozdania - niespodzianki

Witajcie !
Pisząc posta podsumowującego moją pracę rękodzielnika w 2013 r. napisałam również , że komentarze zostawione pod postem mają szansę na nagrodę niespodziankę.

Zdjęcie zaczerpnięte z sieci
Otóż nagrodę już przygotowałam, tak więc nadszedł czas ogłoszenia wyników.
Bardzo fajnie czytało mi się Wasze komentarze, są naprawdę motywujące. 
Aż chciało by się nagrodzić każdą z Was.
Jednakże nagrodę przygotowałam tylko jedną i mogę obdarować tylko jedną osobę.
Po burzliwych naradach komisji losującej w składzie: JA
została wyłoniona jedna osoba i jest to :   

 Emila Wisłowska 

Kochana bardzo proszę o podanie w mailu adresu do wysyłki paczki - niespodzianki.
A to co przygotowałam zaprezentuję dopiero gdy paczuszka dotrze do adresatki. 
Uchylę tylko rąbka tajemnicy, niespodzianka związana jest z karnawałem *_*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz