Obserwatorzy

czwartek, 20 lutego 2014

Kula ze storczykami z krepiny

Kiedyś pokazywałam już podobną kulę kwiatową  >>KLIK<<
Udekorowana była storczykami z krepiny.
Od tej samej osoby dostałam zamówienie na identyczną...
No cóż identyczna nie jest , ale spokojnie mogę powiedzieć, że to siostra bliźniaczka.

Kolorystyka jest podobna, ale w robótkach ręcznych trudno o dwie identyczne prace...
Jak widać podstawa wiklinowa została wzbogacona brokatem.
Najważniejsze, że została zaakceptowana.

Miałam w planach zgłosić ją na "Wyzwanie 7 u Danusi"
Tematem wyzwania jest "Dziura"
W mojej kuli "dziur" jest bez liku więc myślę, że by się nadała *_*
Jednak zmieniłam decyzję i w związku z wyzwaniem niebawem zgłoszę inną pracę .

5 komentarzy :

  1. Wspaniale wszystko połączyłaś; jajko ze sznurka, kwiaty z krepiny i jeszcze obręcz pod jajkiem z papierowej wikliny - całość wygląda super:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu przepiękną kulę zrobiłaś,storczyk jest prześliczny,byłaby idealna na wyznanie,ale znając Ciebie szykujesz już inną bombę.Powodzonka i czekam na Twoją interpretację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i te kolory świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory, uwielbiam fiolety....

    OdpowiedzUsuń