Obserwatorzy

środa, 16 października 2013

Wyróżnienie

Korzystając z okazji że mam chwilkę czasu - pragnę pochwalić się wyróżnieniem jakie otrzymałam  od MONIKI IKI oraz MROCZKI.
Dziękuję Wam dziewczyny :)


A oto zestaw pytań jakie mi zadano ( w obu przypadkach identyczny)


1) Jaki masz kolor oczu? 
ZIELONE
2) Wolisz miasto czy wieś? 
WIEŚ
3) Gdzie byś chciała pojechać na wakacje? 
DO WENECJI
4) Bruneci czy blondyni? 
BRUNECI
5) Lubisz owoce i warzywa? 
UWIELBIAM
6) Czy lubisz gotować? 
WOLĘ GOTOWAC NIŻ PIEC
7) Spódnica czy spodnie? 
SPÓDNICA W DOMU SPODNIE DO PRACY
8) Twoja ulubiona muzyka? 
POP  a ostatnio wpadła mi w ucho piosenka TURNAU'a "BOMBONIERKA"
9) Masz w domu zwierzaka?
NAWET 4 :) 3 PSY I KOTA  
 
A teraz moje pytania, ale jeżeli nie masz ochoty ciągnąć tej zabawy dalej to po prostu przyjmij wyróżnienie :)

1)Twój ulubiony kolor?
2)Co zawsze poprawia ci humor?
3) Książka czy film?
4) Wolisz miasto czy wieś?
5) Gdzie byś chciała pojechać na wakacje?
6) Od kiedy zajmujesz się rękodziełem?
7)Twoja ulubiona  potrawa?
8) Spódnica czy spodnie?
9) Twoja ulubiona muzyka , piosenka?
10) Masz w domu zwierzaka?

Nominuję :

1 Beatkę z Klimaty Beaty
2 Weronkę z Pozytywnie zakręcona
4 Martę i Alicję z Polskie inspiracje

3 komentarze :

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, cieszę się ogromnie. Gratuluję również nominacji wyróżnionym koleżankom :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu serdecznie dziękuję za wyróżnienie,gratuluje Tobie wyróżnienia oraz wszystkim wyróżnionym:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo proszę zdradziłaś nam troszkę sekretów o sobie ;) dziękuję za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń