Obserwatorzy

piątek, 5 kwietnia 2013

V Międzynarodowe Targi AGROTRAVEL

Muszę się pochwalić- dostałam zaproszenie na Targi AGROTRAVEL  w Kielcach.
Było to dla mnie niezwykłe wyróżnienie, oraz okazja by zaprezentować swoje "plecionki".
Pierwszy raz wzięłam udział w takiej imprezie.



 
Ze względu na krótki termin, nie zdążyłam się odpowiednio przygotować.
Dobrze ,że miałam kilka pozaczynanych plecionek... hi hi, bo w tydzień czasu musiałam przygotować coś na targi (a praca na nocną zmianę temu nie sprzyjała).
No ale , pierwsze koty za płoty :)
Po pierwszym dniu targów, jestem bogatsza w doświadczenia.
Miałam możliwość wymiany doświadczeń z innymi rękodzielnikami, zawarłam nowe znajomości.

Ogólnie na PLUS

Poniżej kilka zdjęć z targów.


 


 









 

5 komentarzy :

  1. super,zawsze fajnie pokazać komuś to co robimy-na pewno się podobało-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace prezentują się świetnie :) Mam nadzieję, że targi były dla Ciebie udane :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie targi to fajne doświadczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Targi były rewelacyjne. To niesamowite wrażenie spotkać się z ludźmi - rękodzielnikami i wymienić się doświadczeniami. Tzn. ja tylko słuchałam, bo sama niedawno zaczęłam cokolwiek robić w dziedzinie rękodzieła - taki "świeżaczek" jestem ;)

    OdpowiedzUsuń